• Rait Tasso

Excellent “From Zero to Hero”


Klienditugi on tarkvara juures üks olulisemaid faktoreid. Kuidas ehitada ülesse kliendikeskset organisatsiooni, millised peavad olema tarkvarapakkuja sisemised kokkulepped, võimalikud takistused nende elluviimisel ja  kuidas neid ületada? Eesti üks suuremaid äritarkvara pakkujaid Excellent Business Solutions on selle teekonna läbi käinud ja vihjeks võib öeda, et see on olnud “From Zero to Hero” kogemus. Kuula, millised on ettevõtte ühe omaniku ja äriarendusjuhi, Tõnu Schilf, mõtted. Aitäh Excellent, et oled Turundusjuhtide tiimile andnud võimaluse kaasa mõelda ja koos tegutseda. 


VAATA INTERVJUUD


Loe pikemalt ka Excellent blogist: https://www.excellent.ee/blog/soovitusindeks-kasulik-meetod-klientide-kuulamiseks/

42 views